Ne içün aş ve suvnı qapatmayıp qaldırmaq olmaz?

İslâmda aş ve suvnı qapaqsız qaldırmaq adet degil. «Bismillâh» dep, savutlarnı qapatmaq eñ yahşısıdır. Bu ne içün yapıla?